Reklamni materijal za prepoznatljivost brenda

U svakom poslu kako biste što više uspeli potrebno je da obratite pažnju na marketing. Sad se verovatno pitate šta je sve potrebno učiniti kako bi vaš brend postao prepoznatljiv što većem broju ljudi. Pored savremenih internet promocija, potrebno je da poklonite pažnju i reklamnom materijalu.

Sajam – sigurno mesto za promociju

Širom Srbije, a van granica naše zemlje, tokom godine organizuju se razni sajmovi, za različite delatnosti. Pokušajte da na sajmu ostavite što bolji utisak. To je mesto gde ljudi saznaju za vas i neće svi odmah postati vaši kupci ili poslovni partneri, ali je bitno da vašim reklamnim materijalom dobijete njihovu podršku. Cena reklamnog materijala nije visoka s obzirom na benefite koje pruža. Prvo je bitno da budete uočljivi na sajmu, da imate dizajniran štand i obavezno roll up baner. Roll up baner nije svakako reklamni materijal koji se poklanja drugima, ali je bitno da bude tako dizajniran i štampa na njemu kvalitetna da privuče što veći broj ljudi. Isto tako je obavezno da imate reklamni materijal poput: upaljača, kalendara, olovaka, majica, jer poklanjajući te sitnice sigurno privlačite pažnju. Ljudi su navikli da im se poklanja nesto i samim tim im ulivate poverenje da vodite brigu o svojim kupcima i poslodavcima. Važno je da svaki reklamni materijal ima logo vaše firme i kontakt telefon, kako bi oni što dobiju poklone i dalje svojim poznanicima širili promociju o vašoj firmi.

Reklamni materijal prilagodite uzrastu kome poklanjate

Možda nekome deluje neobično, ali je veoma bitno kada poklanjate da vodite računa kog su uzrasta osobe kome poklanjate. Reklamni materijal ne treba da bude isti za nekoga ko ima 20 i za nekoga ko ima 50 godina, isto kao što treba da vodite računa kome poklanjate da li je u pitanju saradnik, kupac, zaposleni radnik. Na primer, ako poklanjate nekome ko je stariji onda su za njih najbolji klasični pokloni poput hemijskih olovaka ili kalendara. Ako poklanjate mlađoj osobi onda bi bilo bolje da to bude šolja za kafu, kišobran ili ako je zimski period kapa. Ukoliko poklanjate poslovnom klijentu, to mogu biti elegantni rokovnici, novčanici, torbe. Obavezno da vodite računa u kojoj boji poklanjate reklamni materijal. Boja treba da bude dominantna, ali ne upadljiva, sa obaveznim logom vaše firme, koji u zavisnosti od veličine poklona može biti ispisan u većem ili manjem formatu.

Jedinstveni reklamni materijal – ključ za prepoznatljivost

Do sada navedeni reklamni materijal svakako da će ostaviti pozitivan utisak kod većine. Ukoliko želite da baš budete unikatni, onda treba i da izaberete takav reklamni materijal. Reklamni materijal trebao bi da bude u vezi sa onom delatnošću kojom se bavite. Na primer ako ste IT kompanija onda bi bilo dobro da imate reklamni materijal u vidu USB, slušalica, itd. Svakako da i na ovoj opremi treba da stoji logo vaše firme. S druge strane ako se vaša firma bavi proizvodnjom nekih tekstilnih stvari, onda su idealan reklamni materijal majice sa logom vaše firme. Svako ko nosi majicu ostaviće utisak i na svoje prijatelje i poznanike, koji će tako čuti za vas. Bitno je da pri određivanju reklamnog materijala iskoristite kreativnost, suzite izbor na dva do tri reklamna materijala i možete se nadati sigurnom uspehu u poslovanju.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *