Ako vam dobro ide posao, ako ste zadovoljni vašim krajnjim proizvodom i ako imate određenu ciljnu grupu, onda treba da razmislite i o ulaganju u određenu vrstu promocije. To ne moraju da budu reklame na TV-u i ne treba ići odmah tako pretenciozno. To čak i ne moraju da budu reklame na bilbordima ili ostale preskupe opcije. Postoje i drugi načini, koji takođe mogu da budu efikasni, a na koje ne morate da potrošite čitavo bogatstvo.
Štampa flajera – jedan od najjeftinijih načina
Definitivno jedan od najjeftinijih načina da promovišete vaš biznis jeste štampa flajera. Flajeri mnogo toga mogu da „kažu“, flajeri mogu da imaju veliki uticaj. Na vama je samo osmislite kako će ti flajeri izgledati, da smislite nešto originalno, da osmislite neku ilustraciju, kojom ćete predstaviti vaš biznis. Štampa flajera se vodi kao jeftiniji način, jer dobijate mnogo materijala za male pare. Za početak je će biti dovoljno da izradite 500 flajera, samo da biste videli kakav će odziv da bude. Ukoliko se ova opcija pokaže kao odlična, onda treba da se fokusirate na ovaj način promocije, odnosno da vam na prvom mestu bude štampa flajera.
Štampa vizit karti – ozbiljna reklama
Štampa vizit karti jeste jedan ozbiljan i pre svega vrlo funkcionalan način da predstavite kako sebe, tako i vaš biznis. Štampom vizit karti vi pre svega predstavljate sebe, a zatim i vašu delatnost. Vizit karte možete deliti svuda gde god se pojavite. Sa flajerima to ipak nije slučaj i njih treba deliti na prethodno utvrđenim mestima i sa jasno određenim ciljem. Vizit kartu možete da date i nekome radi uspostavljanje kontakta, a tom prilikom on može da se zainteresuje i za vaš biznis, tako štampa vizit karti može da se ispostavi kao jako dobar potez.
Nalepnice na automobilu
Nalepnice mogu da vas koštaju minimalno, a mogu da postignu makimalni efekat. Na primer postoji i opcija da brendirate vaš automobil i tako da reklamirate vaš biznis gde god da se okrenete i kuda god da idete. Brendiranje dela automobila može da vas košta od 20 do 50 evra u zavisnosti od toga gde radite i kako želite da to izgleda. To je nešto što platite i što će vam trajati. Razmislite dobro o ovoj opciji, jer sve druge opcije su kako tako potrošne, a na ovaj način plaćate samo jednom reklamu koja traje doživotno.
Reklame na društvenim mrežama – još jedan povoljan način promovisanja biznisa
Reklamiranje na društvenim mrežama može da bude vrlo efikasno. Pre svega treba govoriti o ceni, da biste shvatili da je cena ovakvih vrsta reklama i te kako prihvatljiva. Na primer, najjeftinija reklama na facebook-u košta samo 1 dolar. Za 1 dolar vi dobijate mogućnost da oko 3000 novih profila vidi vašu reklamu, odnosno fotografiju, kojom predstavljate biznis. Reklama za 1 dolar na facebook-u traje 24 časa. Na instagramu ista vrsta reklame košta oko 5 dolara, što opet nije mnogo. Kao i u slučaju štampe vizit karti i flajera, treba imati probni period, samo da biste videli kako to funkcioniše. Ukoliko se ispostavi da postižu ogroman efekat, samo treba da nastavite u tom pravcu.