Zašto su jarboli i zastave deo marketinga preduzeća

Marketing miks obuhvata bavljenje proizvodom, cenom, promocijom i distribucijom. Pored toga, važan deo marketinga jeste način bavljenja ovim elementima, odnosno odabrani pristup koji će doneti pozitivne rezultate. Promocija je bitan deo marketinga, i ima veliki uticaj na razvoj prepoznatljivosti preduzeća u širokoj javnosti.

Da bi preduzeća ili kompanije bili poznati svima, ulažu se obiman rad, trud, energija i novčana sredstva u promotivne aktivnosti. Zastave i jarboli mogu biti značajan deo promocije i samim tim marketinga preduzeća, jer doprinose stvaranju imidža i prepoznatljivosti i veoma su efikasan način za ostavljanje upečatljivog i primetnog utiska. 

Jarboli i zastave su jasno vidljivi svuda

U marketingu se izdvaja uvek ono što je transparentno, jasno vidljivo i bez nekih skrivenih elemenata. Kvalitetni jarboli i zastave upravo to omogućavaju – brzo i lako se postavljaju na predviđeno mesto, i od tada su dostupni svim prolaznicima. Kako se zastave stavljaju na visinu, mogu se posmatrati iz različitih uglova i jasno signalizirati određeni poziv na akciju, poslati promotivnu poruku ili jednostavno biti putokaz do ulaza određenog poslovnog objekta. Često se visoki jarboli na koje se nadovezuju zastave jasnih boja i logotipa mogu videti ispred predstavništava automobilskih proizvođača i distributera, trgovinskih lanaca, tržnih centara i velikog broja drugih poslovnih prostora. Istovremeno, mogu se postaviti i u enterijer, prema mogućnostima prostora, a u drugom slučaju biraju se stone zastave, koje su minijaturne i praktične, a veoma vidljive i primetne.

Jarboli i zastave su kvalitetan deo promotivnih materijala

Zastave predstavljaju kvalitetno osmišljene ravne podloge, koje su pogodne za štampu, prenošenje boja i ilustracija, kao i druge tehnike živopisnog oslikavanja. Da bi bile jasno vidljive, potrebni su kvalitetni jarboli, sa određenom visinom i otpornošću za boravak na otvorenom prostoru. Najčešće se jarboli kreiraju od materijala koji nije potrebno farbati niti održavati u drugom pogledu, a čvrstoća i otpornost stvaraju odbrambeni mehanizam atmosferskim uticajima. Kako bi mogli da proslede određenu promotivnu poruku, bitno je da budu baš kvalitetni. Jarboli mogu biti konusni i blago savitljivi, ali bez velikih oscilacija i pokretanja delova zastave. Postoje i varijante polukružnog ili u potpunosti kružnog okretanja zastave, kako bi se sadržaj mogao videti pod svim uglovima i iz svih pravaca. Dostupne bravice omogućavaju jednostavno podizanje i spuštanje, dok čvrste šarke u jednom potezu daju mogućnost spuštanja jarbola na zemlju. 

Jarboli i zastave šalju određenu promotivnu poruku

Veoma je važno da jarboli i posebno zastave budu kreativno, unikatno i delotvorno osmišljene. Na njima se može nalaziti logotip, zaštitni znak, određena promotivna poruka, kao i poziv na akciju – kupovinu, događaj ili posetu poslovnom prostoru. Takođe, zastave su pogodne za štampu kontakt podataka, informisanje javnosti ili plasiranja bitne vesti u jednom danu. Važno je da jarboli i zastave budu kompletno kvalitetni, kako u pogledu izrade same konstrukcije, tako i u domenu plasiranog sadržaja. Odličan način da se potencijalni kupci pozovu na otvaranje novog prodajnog prostora jeste uz postavljanje zastave, kao i stonih zastavica i balona. 

Marketing je bogat sadržajima, instrumentima, aktivnostima i materijalima. Jarboli i zastave su bitan deo promocije današnjih preduzeća, kao i drugih poslovnih subjekata, jer izazivaju veliku pažnju javnosti, vrlo su primetni i zapaženi. Postavljaju se na prometna mesta, šalju određenu poruku i važno je da budu kvalitetno izrađeni, kao i osmišljeni u pogledu sadržaja.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *