Trendovi na Instagramu koji nisu prolazni

Instagram je u jedna od najpopularnijih društvenih mreža danas, što se može videti po temama i trendovima koje njeni verni korisnici prate. Svake godine se na društvenim mrežama menjaju aktuelnosti, ali sa druge strane može se reći i da postoje oni kojima vreme ne može ništa.

Razloga je nekoliko, a navažniji je naravno to što publika i pratioci iz godine u godinu za pojedine oblasti pokazuju sve veća interesovanja. Takođe, mnogi su trendove prepoznali kao priliku da započnu svoj samostalni posao, što samo potvrđuje da ova platforma privlači sve veću pažnju svoje publike, a u zavisnosti od niše interesovanja.

Na ovoj atraktivnoj društvenoj mreži svako može pronaći bukvalno sve, šta god je tema interesovanja. U nastavku vam predstavljamo vodeće trendove na Instagramu, koji su bili i ostaće uvek popularni.

Venčanja 

Jedan od savremenih trendova koji vlada na Instagramu jesu ideje za organizaciju venčanja. Venčanja su popularna tema na ovoj društvenoj mreži zbog toga što je Instagram nepresušan izvor ideja. Veća interesovanja pokazuju svakako žene, buduće mlade, za razliku od muškaraca. 

Instagram je izvor inspiracija zbog fotografija, jer zaista pomaže u kreiranju ideja bilo da su u pitanju venčanice, odevne kombinacija deveruša, dekoracije za salu, cvetni aranžmani i tome slično.

Kada se pogleda iz drugog drugog ugla, takoreći sa biznis strane, može se primetiti da se celokupna industrija venčanja preselila na Instagram. Na Instagramu se mogu naći poznati brendovi venčanica, odela za mladoženje, zatim sale za proslave u restoranima, profesionalni wedding footografi, organizatori venčanja, cvećare i sve drugo što je potrebno za venčanje.

Moda

Kada je u pitanju moda, složićete se da inspiraciju za moderan i senzacionalan izgled uvek potražimo prvo na Internetu. Šta obući, kako uskladiti boje, šta se nosi u toku sezone i tome slično…

S obzirom na to da se Instagram smatra nepresušnim izvorom fotografija, ova platforma predstavlja danas glavni izvor modnih inspiracija, te je i moda jedan od vodećih trendova na Instagramu.

Nekada su modni časopisi bili glavna inspiracija za odevanje, a danas je to Instagram. Ova društvena mreža je veoma brzo zauzela vodeće pozicije, zbog toga što je postala najlakši i najbrži način da se brendovi predstave svojoj publici.

Za kratko vreme i veoma brzo mogu se predstaviti noviteti, stilovi i odevne modne kombinacije za predstojeće sezone. Kako najbolje iskombinovati odeću i obuću, šta nikako ne bismo trebali nositi, šta je moderno, kako izabrati poklon za Novu godinu za dečka ili devojku I još dosta toga. Dodatno, Instagram je savršen način da se novi i manje poznati brendovi predstave svetu, a poznati promovišu.

Travel nalozi

Kada se radi o turizmu, putovanja su definitivno trend koji vlada ovom društvenom mrežom. Kačenje lepih fotografija i objava kroz Instagram story, video sadržaji, live prenosi i drugi zanimljivi događaji sa željenih destinacija su trend koji pratioci travel naloga žele da isprate. 

Najčešće su travel blogeri vlasnici travel Instagram naloga, odnosno oni postavljaju fotografije sa destinacija koje posećuju. Predstavlja trend zato što se pre svega opisuju posećena mesta, kače se ležerne fotografije sa odmora, a Instagram pratiocima se na gotovo servira pregršt korisnih informacija.

Ima mnogo naloga na Instagramu kojima je misija da što detaljnije opišu mesta koja su prethodno posećena. Popularne su kako inostrane destinacije, tako i domaće. Posebna korisnost ogleda se u vrednosti pruženih informacija, jer se iste ne mogu dobiti u turističkim agencijama.

Preko travel naloga mogu se saznati mnoge zanimljivosti o dalekim i prekookeanskim zemljama, zatim o letovalištima, južnim turističkim destinacijama gde planiramo letovanje, šta sve tamo vredi posetiti, kakva je kultura ili tradicija drugih naroda, koje lepote i blagodeti pružaju domaće turističke destinacije i još mnogo toga.

Kozmetika

Kada je u pitanju lepota, trend kozmetike je neizostavan! Ovo zna i publika, koja zapravo i traži sve što je vezano za lepotu, negu lica, kose i tela. 

Ako je nekada bilo teško naći iskustvo ili da li je neki praparat dobar ili loš, sada je lako i jednostavno. Plus haštagovi imaju veoma važnu ulogu za grupisanje sličnog sadržaja, jer olakšavaju pretragu. Tako da, veoma je lako preko haštaga i Instagrama naći bilo šta i informisati se o proizvodima koji su tema interesovanja.

Kao neizostavni deo interesovanja svake žene javlja se kozmetika za negu lica. Sa druge strane, kada se radi o frizurama i nezi kose, sve ono što našu kosu čini lepom i sjanom danas se nalazi na Instagramu.

Instagram svakako pomaže da se pronađe kozmetika za lične potrebe. Takođe, pripadnice lepšeg pola sve više pretražuju proizvode i recenzije, kako bi se informisale o tome da li su drugi bili zadovoljni. Tako se mogu pronaći kreme za lice, sve za čišćenje lica (micelarne vode, maske za lice, crne maske, preparati koji uklanjaju mitisere), šminka, šamponi i preparati za kosu i još mnogo toga.

Takođe, brendovi su prepoznali potencijal društvene mreže pa se na Instagramu mogu videti jako mnogo proizvođača i brendova kozmetičkih preparata.

Recepti

Instagram se pokazao kao sjajna društvena mreža kada je u pitanju inspiracija vezana za kulinarstvo. Ova društvena mreža omiljena je među Food blogerima i Food vlogerima, zatim među Insta domaćicama, restoranima, ljubiteljima veganske hrane i slično.

Hrana je oduvek bila u trendu, a za gurmane i sve ljubitelje ukusa Instagram je postao savršeno mesto za inspiraciju ili za deljenje fotografija omiljenih jela, recepata. Odnosno, za ljubitelje hrane savršena je platforma za iskazivanje kreativnosti u pripremi hrane, koja se može podeliti sa pratiocima širom sveta. Sa druge strane, Instagram je i sjajna drutvena mreža gde se mogu videti novi predlozi za pripremu obroka.

Pored fotografija tradicionalnih domaćinskih obroka, na ovoj društvenoj mreži se sve više mogu naći mnogi novi predlozi jela, recepti i fotografije brojne uzbudljive i ukusne hrane. Recimo, to mogu biti kreativni, hranljivi, veganski obroci, dijetalna hrana, slatke poslastice, ali i još mnogo toga što se ne može tako lako napraviti ili probati kod kuće.

Knjige

Knige takođe spadaju u trend koji je osvojio Instagram. Može se primetiti da je na Instagramu prisutna sve veća i uticajnija zajednica ljubitelja knjiga. Kucajući pravi haštag na ovoj društvenoj mreži može se otkriti magični i beskrajni svet mašte i čarolije, u kojem žive ljubitelji knjiga, pisanja i čitanja. 

Zato je Instagram, iako kratak i sveden u svojoj vizuelnoj formi, uspeo da pronađe spoj sa nečim sasvim “nevizuelnim” kao što je to knjiga. Na ovoj društvenoj mreži možete pronaći recenzije svih onih dela književnosti koje vas interesuju, bilo da su to domaći, ruski pisci, knjige za decu ili nešto drugo. Pored toga, tu su maštovite fotografije njihovih korica, kao i samih knjiga u lepo dekorisanim okruženjima. 

Ovaj trend na Instagramu je veoma cenjen među ljubiteljima knjiga jer postoji mogućnost razmene utisaka o knijgama. Zatim, lako je doći do preporuke dobre knjige iz određenih oblasti, prisutne su izdavačke kuće, a sve više i novi, mladi i savremeni pisci, ljubitelji pisanih reči. 

Rukotvorine

Handmade ili ručni radovi su trend koji sve više uzima maha na društvenim mrežama, a posebno na Instagramu. Poslednih godina sve više kreativnih ljudi svoje ručne radove prezentuje na internetu, kao i na Instagramu. Može se videti i pronaći mnoštvo unikatnih radova i starih zanata, kreativnih ideja, odnosno drugačijih stvari od redovne svakodnevnice i proizvoda koji se proizvode fabrički. Sve što je ručno izrađeno ima dušu, a to zapravo predstavlja draž rukotvorina i uvek će biti aktuelno.

Rukotvorine su postale jedan od vodećih trendova na Instagramu iz još jednog razloga. Radi se o mogućnosti da se izrada ručnih radova pretvori u mali porodični biznis. Prepoznavši Instagram kao potencijal za brz i adekvatan pronalazak ciljane publike, ova društvena mreža postala je glavno mesto putem koje mali proizvođači slikaju i izbacuju svoje radove, a zatim i stupaju u kontakt sa svojim potencijalnim kupcima.

Lista rukotvorina je neograničena, jer ima svega – od igračaka za bebe, odeće, nakita, predmeta za domaćinstvo, unikatnih poklona, heklane obuće, odeće i ukrasa, vezenih odevnih predmeta, dekupaža i brojnih drugih rukotvorina.

Kućni ljubimci

Jedan od novijih trendova na Instagramu su kućni ljubimci. Tek u poslednjih par godina životinje su postale trend na ovoj popularnoj platformi, a odgovorni su naravno vlasnici svojih krznenih mezimaca. Sadržaji koji najviše privlače pažnju su smešni video klipovi, mada dokazano je nebrojano mnogo puta kako su ljubimci bili hrabri ili heroji.

Spontanost, umiljatost i iskrenost životinja, nepostojanje skrivenih motiva, a najvažnije ljubav prema životinjama jesu glavni razlozi zašto su kućni ljubimci postali aktuelna tema i trend na Instagramu. Najzanimljiviji su i najveću pažnju privlače psi i mačke odnosno video snimci i fotografije brižnih ili neposlušnih kučića, kao i igranje i nestašluk lukavih mačkica.

Nema sumnje da na svetu postoji mnogo ljubitelja životinja, koji vole sve ono što ima veze sa njima. To se može videti po broju pregleda video snimaka ili fotografija na Instagram nalozima tih ljubimaca, posebno kada su u pitanju smešni, spontani i lični sadržaji. Pored fotografija, na ovoj društvenoj mreži ima i mnogo korisnih informacija o ljubimcima, rasama pasa, zatim saveta vezanih za čuvanje, za ishranu kućnih ljubimaca i drugih korisnih stvari. 

Da prate ovaj rastući trend dokazali su frizerski saloni za ljubimce, radnje koje nude hranu, odeću, igračke i sve ostalo što je potrebno kućnim ljubimcima.

Iako se trendovi menjaju, postoje oni koji nisu prolazni. Oni će uvek biti istaknuti i naći svoje mesto na internetu, na instagramu i na drugim društvenim platformama.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *