Put svile i put mirisa inicirao je nastanak i razvoj trgovinske razmene u drevnim vremenima za vreme moreplovstva. Praktično i tada se znalo za blagodati mirisa i parfema, kojih je danas više hiljada na tržištu. Savremena dostignuća, novi patenti, razvoj nauke i prmena novih sastojaka uslovila je stvaranje savršenih proizvoda.
Kakvi se parfemi vole
Bez obzira o kojoj je osobi reč, koje je životne dobi ili koje je profesije i pola, u skoro svim slučajevima dobar proizvod naćiće kupca. Bez obzira na afinitet određene mirisne note, sve osobe će se obično odlučiti za originalne parfeme, za postojane i one sa imenom. Brend će im garantovati da ono što su platili, upravo to i dobiju. Zatim, bira se moderan dizajn bočice u koju je parfem upakovan, ali i cena igra glavnu ulogu. Muški parfemi obično treba da budu jačih mirisa, dok ženski odišu elegancijom, prefinjenošću, podstiču čula i telesni doživljaj.
Brendirani parfemi
Brend je praktično svetski priznat proizvođač nekog proizvoda, u ovom slučaju parfema. Naša zemlja ima tu sreću da se na domaćem tržištu mogu naći gotovo svi poznati parfemi. Do njih je prilično lako doći čak i u maloprodajama i parfimerijama. To je izuzetno bitno da se razvija dobra međunarodna i spoljna politika i da je trgovina na visokom nivou. Pored stranih imena, postoje i domaći brendovi. Potrebno je biti iskeren i reći da domaćih brendova i nema mnogo, ali svakako kvalitet nije manje vredan. U principu kada kupujete parfem za sebe ili za poklon, zapravo se podrazumeva da taj parfem bude od poznatog proizvođača.
Armaf Club de Nuit
U narednih par rečenica biće predstavljen jedan parfem koji je zavredeo pažnju pomena u današnjem tekstu. Zapravo, reč je o muškom brendiranom parfemu iz brenda Armaf. Armaf Club de Nuit je drveni začinski mirisni ton za muškarce. Upakovan u savršeno dizajnirane staklene bočice tamne boje, koji postiče muškost. Da je brend Amarf razmišljao o svemu kada je patentirao Armaf Club de Nuit govori i činjenica da ima tri mirisne note, gornja srednja i donja, pa se za svačiji ukus može pronaći željeni ton parfema. Kod predmetnog parfema bitno je istaći da se obično pakuje u veća pakovanja od 75 do 100 ml, ali i da nije skup. Pa čak i manje od 50 eura biće potrebno da izdvojite da bi kupili ovaj parfem za sebe ili za voljenu osobu.
Online kupovina
Kupovina iz fotelje predstavlja svakodnevnicu i novi životni poredak. Odlazak u prodavnicu, pronalazak parkinga, čekanje u redu ispred kase i sl. samo su neke od nepogodnosti tradicionalnog načina kupovine. Danas je takvoj kupovini došao kraj. Zahvaljujući razvijenim stranicama, razvijenim sajtovima sa detaljnim opisom prizvoda i cenama istih kupcima postaje primamljiv ovaj vid kupovine. Uzevši u obzir i mogućnost povraćaja novca ukoliko se određeni proizvdo ne sviđa, uslovila je povećanje korisnika. Kada je reč o kupovini parfema, moguća je kupovina od kuće. Savet je da se sa parfemima bude pažljivo i da se naručuju samo oni, provereni parfemi. Za otkrivanje novih mirisnih nota, ipak je preporuka poseta parfimeriju.