Koučing trening za uspešno upravljanje timom

Koučing predstavlja metod rada koji za cilj ima poboljšanje performansi klijenta. Klijent može biti pojedinac, a neretko su to i celi timovi. Biznis koučing predstavlja odnos poverenja i kreativnosti između kouča i klijenta.

Da bi firma ostvarila rezultate potrebna je harmonija menadžera i zaposlenih. Metode koučinga mogu pomoći u ovom jako bitnom elementu, a to je sinergija svih lica u poslovnom angažmanu. U nastavku želimo da sa vama podelimo nekoliko saveta povodom uspešnog vođenja tima.

Gradite samopouzdanje

U svakodnevnoj komunikaciji i naravno kroz sastanke sa zaposlenima treba raditi na njihovom samopouzdanju.  Nemojte se oglušiti o zaposlene koji imaju odlične ideje, koji se trude i koji su marljivi. Pohvalite njihov trud.

Nemojte biti menadžer koji samo upravlja, koučing podrazumeva rad sa zaposlenima

Osluškujte atmosferu u timu, ukoliko vam se učini da stvari ne idu u pravom smeru i da je potrebno učititi određene promene nemojte se ustručavati. Komunicirajte sa timom  sa ciljem da zaposleni budu zadovoljni i ovim potezom činite da je radno okruženje funkcionalno. Budite neko ko će zaposlene uputiti na greške ali sa ciljem da se situacija popravi. Pokažite da ste doista vođa tima, koristite motivacione koučing tehnike.

Budite tolerantni na povremene neuspehe

Dogodiće se da  stvari ne idu u pravom smeru i kako ste zamislili. Greške će se praviti i neki projekti će trpeti zbog toga.  I to je deo posla. Najbitnije u ovoj situaciji je kako ćete vi kao menadžer reagovati. Nemojte prihvatati neuspeh pošto poto jer na duže staze vas to moze koštati ali to ne znači da treba svoje nezadovoljstvo iskaliti na zaposlenima i imenovati njihove greške. Potrebno je da budete staloženi i da uputite zaposlene gde je greška, da je potrebno to za naredni put imati u vidu kako bi se neuspeh iste vrste izbegao. Ostanite pozitivni.

Često hvalite zaposlene

Kada zaposleni odlično obavlja svoj posao potrebno je da tom zaposlenom stavite do znanja da ste to primetili I da poštujete. Da li ćete imati zahvalnicu, napraviti određeni poklon ili dati povišicu zaposlenom na vama je da odlučite šta je kao benefit  najadekvatnije. Svakako je najbitnije da zaposleni shvati da primećujete i vrednujete njegov trud i rad jer na taj način će biti zadovoljniji na svom poslu. Tako pravite jak tim koji će znati da prepozna pravo liderstvo.

 Napravite plan rada

Ukoliko želite,a sigurno je da želite da svi zaposleni na čelu sa vama idu ka istom cilju potrebno je da taj cilj predstavite. Napravite sastanak sa zaposlenima i imajte dvostruki plan. Prvo popričajte sa zaposlenima o njihovim ličnim dostigućima i daljim ciljevima za napredak. Naravno, uputite zaposlene na koji način svi zajedno možete doprineti još boljim poslovnim rezultatima.

 Pitajte zaposlene kako možete da pomognete

Menadžer u pravom smislu te reci je komletan vodja tima. Umesto da se zaposleni za svaku dodatnu informaciju sami snalaze, budite tu da ih uputite. Ukoliko im je potrebna pomoć ne treba da zaziru od vas. Uputute zaposlene da ukoliko imaju ikakvo pitanje ili brigu da vam se mogu obratiti . Vi ste tu da zaposlenima pomognete i oni bi trebalo da se osećaju ugodno i bez treme kada vam prilaze za savet.

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *