Koji je najbolji način za održavanje kancelarijskog nameštaja?

Svaka firma, bez obzira na to da li je u pitanju neki manji porodični biznis ili velika korporacija, koja drži do sebe i do ustiska koji će ostaviti na sve potencijalne klijente, izrazito vodi računa o higijenskim uslovima u poslovnom prostoru.

Naravno, tu nisu u pitanju samo potencijalni klijenti ili poslovni partneri i to kakav će utisak enterijer firme ostaviti na njih – higijena kancelarisjkog prostora mora biti na zavidnom nivou i zbog sami zaposlenih, njihovog zdravlja, ali atmosfere i opšte energije prostora u kojem se radi. Ovo je naročito važno ako uzmemo u obzir da u kancelarijama provodimo puno radno vreme, što je osam sati dnevno, a neretko, kada potrebe posla to zahtevaju, to je i više vremena.

Održavanje kancelarijskog nameštaja u vašoj firmi mora biti redovno i temeljno. Ovo je posao koji podrazumeva čitav niz aktivnosti – od brisanja radnih površina, pa sve do onog posla koji je poslednja stavka u detaljnom čišćenju prostora, a to je dubinsko pranje namestaja. Cena svih ovih aktivnosti spada u obavezan trošak firme, a higijena radnog prostora svakako nije oblast na kojoj treba štedeti.

Održavanje kancelarijskog nameštaja mora biti redovno

Svi volimo kada nam u kancelariji i prostoru u kojem radimo sve izgleda čisto, novo i sveže. Naravno, kako se nameštaj ne može toliko često menjati, održavanje kancelarisjkog nameštaja je posao kojem se valja ozbiljnije posvetiti, kako bi nameštaj što duže izgledao „novo“ i kao prvog dana.

Upravo iz ovog razloga, kancelarijski nameštaj se mora održavati redovno, i to prema uputstvima za održavanje materijala od kojih su izranjeni određeni komadi nameštaja u kancelarijskom prostoru – nema univerzalnog sredstva kojim ćemo za kratko vreme sve očistiti i nećemo na isti način održavati, na primer, radne stolove i tapacirani nameštaj.

Održavanje drvenog nameštaja i ravnih površina

Kada je u pitanju drveni kancelarijski kameštaj i sve ravne površine u kanceralijskom prostoru, pravilno održavanje najpre podrazumeva redovno sakupljanje prašine. Nakon ovoga ravne površine održavaju se brisanjem – vodite računa da u tu svrhu ne koristite prečesto kombinaciju sapuna i vode, jer preterana upotreba sapuna može oštetiti određene površine.

Nakon ovoga seledi poliranje, koji ćemo dobiti visoki sjaj i onaj utisak „novog“ nameštaja, o kojem smo već govorili. Poliranje nameštaja može se izvršiti i nekim prirodnim sredstvima, poput limunovog soka, a ukoliko u kancelariji imate drveni nameštaj, najbolje bi bilo dugoročno ga odžavati voskom specijalizovanim za ovu namenu.

Naravno, prilikom bilo kakvog čišćenja, bez obzira da li je nameštaj od drveta, iverice, metala ili stakla, najbolje je koristiti sredstvo za čišćenje koje je specijalizovano za baš taj tip materijala.

Dubinsko pranje nameštaja: Cena je najmanje bitna

Tapacirani kancelarijski nameštaj i mebl površine, predstavljaju malo veći izazov. Ovo je svakako posao u koji se ne treba samostalno upustatim, jer i male greške mogu napraviti velike probleme. Naime, čak i ukoliko samo pomešate sapun i vodu i time pokušate da očistite bilo koji komad tapaciranog nameštaja, a pritom nalijete previše vode, na nameštaju može ostati fleka koju ćete vrlo teško ukolniti.

Srećom, razvoj savremenih tehnologija i mašina, omogućio nam je da i pranje ovakvih komada nameštaja više ne predstavlja proble. Specijalizovane mašine za dubinsko pranje nameštaja u najbolje opremljenim servisim, sadrže specijalne alate i vrhunske ekolške i antibakterijske hemikalije za čišćenje i dezinfekciju, te je naša preporuka da ovaj posao svakako prepustite stručnjacima koji će vam garantovati vrhunski kvalitet dubinskog pranja. Kada je u pitanju dubisnko pranje namestaja, cena definitivno ne treba da bude nešto čime ćete se rukovoditi pilikom odabira servisa kojem ćete ustupiti ovaj posao. Važno je da odaberete profesionalce koji će stručno i kvalitetno za vas obaviti ovaj nimalo lak posao.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *