Karl Lagerfeld, Koko Šanel i mnogi drugi su tvorci nekih od najčuvenijih brendova i za njih su čuli mnogi. Iako u svetu luksuza Valentino brend važi za možda najznačajniji, ne pominje se tako često njegov osnivač.
U italijanskoj regiji Lombardija nalazi se i mali grad Bogera, u kome je 1932. godine rođen Valentino Klement Ludoviko Garavani ili jednostavno samo Valentino. Upravo on je osnivač modnog brenda, koji je danas poznat i među mlađom populacijom i među starijom i među muškarcima i među ženama.
Mlađima su, bez ikakve sumnje najinteresantnije Valentino patike i cipele, dok stariji radije biraju neku od fenomenalnih kreacija u vidu haljina za žene, recimo ove modne kuće ili parfem, te neki drugi aksesoar namenjen muškarcima ili ženama.
Dug je put do velikog uspeha
Iako je još od malena Valentino pokazivao izuzetno veliko interesovanje ne samo za umetnost, nego i za modu, tek je 1959. godine predstavio svoju prvu kolekciju. Studirao je modu u Milanu, zatim je pohađao akademiju Berlitz i Školu lepih umetnosti u Parizu. Upravo mu je boravak u Parizu u velikoj meri pomogao da se upozna sa novostima u svetskoj modi i da to iskoristi za kreiranje brenda, koji je danas poznat u celom svetu.
Na jednom od takmičenja na kom je učestvovao u Parizu dobija posao u jednoj od tada poznatih francuskih modnih kuća. Kasnije počinje da radi za modnu kuću „ La Roche “. Predstavljanje prve kolekcije je organizovao u Rimu, a bio je primetan i značajan francuski uticaj. Sve posle toga je istorija.
Samo tri godine kasnije započinje i svetska slava modne kuće Valentino i njenog osnivača.
Radio je u Njujorku, da bi po povratku u Rimu osnovao Akademiju „ Valentino “, koja je korišćena za predstavljanje njegove kolekcije, ali i za organizaciju različitih događaja i to rimarno iz sveta umetnosti.
Osam godina kasnije modni brend Valentino je prodat, a danas se nalazi u vlasništvu katarske kraljevske porodice.
Ne samo da su mnogima zanimljive Valentino patike, kao i cipele i druga obuća koju ova modna kuća kreira, nego i haljine koje su karakteristične po crvenoj boji, koja je postala simbol ove modne kuće.
Sve kreacije odišu luksuzom, što i nije čudno, ako se uzme u obzir da je, na primer venčanicu za Kortni Koks, Dženifer Lopez i En Hetavej kreirala upravo ova modna kuća. Smatra se da je u pitanju brend koji je jedan od najbrže rastućih. I ne samo najbrže rastući, nego i najprepoznatljivi i najpopularniji i to ne samo u Italiji, nego i u mnogim zemljama sveta, pa tako i u Srbiji.
Mlađe generacije su uglavnom zainteresovane za Valentino patike, koje su dostupne i za žene i za muškarce. A ono što ih karakteriše jesu kvalitet na prvom mestu, s tim što su trenutno dostupne u ograničenim bojama. Najčešće se patike ovog modnog brenda u našoj zemlji mogu naći u crnoj i beloj varijanti. Ne iznenađuje ni to što im je cena viša od patika koje mladi nose svaki dan, prosto zato što je u pitanju na prvom mestu luksuzan brend.
Izuzev obuće, modna kuća Valentino je lansirala i aksesoare u vidu i torbi, a dostupni su i Valentino parfemi, kao i mnogi drugi proizvodi.