Kako reklamne kese mogu poslati smele marketinške poruke

Da li možete da zamislite da reklamna kesa može biti odličan promotivni predmet koji pomaže da se istakne brend, distibutiraju proizvodi na raznim sajmovima i događajima? A zašto?

Reklamne kese šalju smele poruke 

Mnoga preduzeća lansiraju veliki broj reklamnih kesa koje poklanjaju uticajnim klijentima zajedno sa drugim predmetima. Ove kese, sjajan su marketinški materijal jer održavaju poslovanje pokazujući koliko firma može biti uticajna. Reklamne kese, interesantnog dizajna i logotipa dobar su način da se podigne svest o firmi ili prikupe određena novčana sredstva, kao i ostvari saradnja sa velikim brojem ljudi na sajmovima i kampanjama. Reklamne kese za svaku uticajnu osobu privlačne su iz više razloga, a pre svega zbog toga što potencijalne kupce ne ostavljaju ravnodušnima. Bez obzira što se mnogima reklamne kese čine kao nepotreban trošak, one mogu izdvojiti firmu iz mase. Pružajući vuzuelno-emotivni užitak, reklamne kese izazivaju veću zainteresovanost za proizvode i firmu koja ih je plasirala. Na njima se može nalaziti pored logotipa i slogan koji šalje smelu i jaku poruku. Zbog toga one imaju izuzetnu marketinšku snagu.  

Kako da budete zamapćeni na sajmovima i kampanjama

U dizajn reklamne kese svakako treba uložiti puno vremena jer će nju kupci poneti sa sobom. U momentima kada oni posmatraju kreativni logotip, odnos prema vama se menja. A ideja vaše firme i vaš brend ostaće zapamćeni. Bilo da je reklamna kesa napravljena od kartona, plastike ili papira, ukoliko ste sadržaj u njoj uskladiti temi sajma ili kampanje – tim bolje po vas. Razmišljajući o potrebama prisutnih ljudi na događaju možete izazvati dugotrajniji i efektniji prvi utisak. U promotivnim kesama ne trebaju biti teški predmeti i glomazni jer će mnogi upravo takvu jednu kesu možda nositi sa sobom čitav dan. Ona može sadržati brošuru, šolju sa logotipom, privezak za ključeve, hemijsku, rokovnik i druge predmete koji ne štrče, a ipak govore o vama. Po meri i ukusu. 

Kako dizajnirati reklamnu kesu a da ona bude snažan marketinški alat

Pored jednostavnog logotipa koji ima cilj da privlači kupce, ukrasnu kesu možete dizajnirati tako da bude jedinstvena izaziva 100% vašu prepoznatljivost. Ukoliko ste zainteresovani za papirne kese, možete odabrati smeđi ili beli papir. Bez preteranih elemenata i sa podebljanim logom, tamnije boje. Kada koristite svetle boje za papirne kese to može delovati jednolično, pa one nisu preporučljive. Živahne boje deluju stilski i pomažu tome da se vaša promotivna kesa koristi iznova. Tim putem, mnogi će izvršiti i besplatnu reklamu. Luksuzna bela kesa, minimalističkog dizajna sa konstrastnom crnom, zelenom i metalik bojom posebno će naglasiti vašu kompaniju. Uz čitljiv font i logotip koji je postavljen blizu vašeg imena, adrese, kontakta ili lokacije – pomoći će da kupci ostvare bliži odnos sa vama. Ukoliko vam ipak, ekološka održivost nije toliko važna, prednost možete dati plastičnim kesama. One mogu sadržati na sebi inspirativne ilustracije ili dobro dizajnirane grafičke elemente koji će biti odlična estetska podrška vašem poslovanju. 

Prilikom dizajniranja reklamnih kesa najvažnije je da ih prilagodite idealima luksuza. Kese sa ručkom od kanapa i satena izgledaju poprilično moderno, a kvalitetna štampa ih može učiniti  zaista elegantnima. 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *