ZAŠTO JE ŠTAMPA NA KESAMA SVE POPULARNIJA?

Štampa se realizuje na svim modelima kesa, nezavisno od njihovog materijala, forme i namene, zahvaljujući čemu one bivaju vrlo originalan proizvod i efektan promotivni artikal.

BITI DRUGAČIJI OD DRUGIH

Kada god posetimo neki prodajni objekat, butik, knjižaru, kozmetičku, prehrambenu ili prodavnicu obuće, salon tehnike ili venčanica, apoteku, mesaru ili pekaru, piljarnicu, bilo da pazarimo u tržnom centru ili na pijaci, kupljeni proizvodi neizostavno bivaju smeštani u kese. Svaka trgovačka firma trudi se da bude originalna i u tom pogledu, jedinstvena i prepoznatljiva na tržištu i po ambalaži. Otuda se, u potrebi za inovativnošću, biraju one različitih materijala, boja, dezena i formata, po kojima će naposletku i sam brend biti poznatiji, posebno preko štampe na kesama.

RAZLIČITI MODELI

Kese se mogu izrađivati od mnogih materijala, od papira, kraft, plastificiranog, grafičkog, PVC-a, polipropilena, pamuka, jute i drugih, te mogu biti punije i prozračnije strukture, izrađene i od recikliranih materijala. Može ih odlikovati glatka ili reljefasta tekstura, sjajna ili mat površina, bivaju sa dnom ili bez njega, u formi kvadrata, pravougaonika, vrlo uske kao one za piće, malih i veoma velikih dimenzija, luksuzne i za svakodnevnu upotrebu. Razlikuju se i spram ručki, koje mogu biti izrađene od istog materijala kao i sama vreća, pa i do kanapa i traka, od svile ili pamuka, sintetike, mogu se zahtvarati različitim mehanizmima, posredstvom stikera ili duplofana, dok ručka može biti i u njenom sklopu, tzv. banana. Osim materijala, razlikuju se i boje, te su od gotovo providnih, belih i natron, prisutne i vrlo intenzivne nijanse, te kese bivaju kako jednobojne, tako i sa najrazličitijim šarama, što je posebna zasluga štampe na kesama.

VIZUELNI EFEKAT

Zanimljive šare, nijanse i boje, motivi od onih elegantnih pa sve do dečjih, koji nisu u svrsi brendiranja svojstveni su kesama za poklone, dok prisustvo naziva firme, logoa, kontakt podataka, specifičnih poruka čini da imaju reklamni karakter i da spadaju u red promotivnih artikala. Štampa na ovim kesama izrađuje se po narudžbini, te uvek predstavlja unikatno dizajnersko rešenje određenog brenda. Ono podrazumeva uklapanje namene ovog proizvoda, na taj način biraju se njegova veličina, materijal i oblik, sa određenim bojama i porukama koje se štampanim tehnikama posredno šalju potrošačima i konzumentima. Kao takve, koriste se ne samo pri svakodnevnoj kupovini, već i prilikom različitih promocija i kampanja kao deo reklamnog asortimana, pored, na primer, šolja, teftera, upaljača, olovaka, majica, predstavljajući vrlo praktičan i kasnije dugo upotrebljiv proizvod. Upravo štampa na kesama čini da one budu unikatne, prepoznatljive, nekad vrlo neobičnih i svakako uvek uočljivih aplikacija.

VRSTE I CENE ŠTAMPE

Danas je prisutno nekoliko različitih tehnika štampe na kesama, a pre svega sito, ofset i digitalna. Njihov izbor uslovljen je kako materijalom i formatom, tako i tiražem, dok cena varira i u zavisnosti od toga da li je posredi crno-bela štampa ili ona u punom koloru, da li je štampanje obostrano ili pak jednostrano, odnosno važnu ulogu igraju i boje, dizajn i specifični zahtevi. U svakom slučaju, štampa na kesama je vrlo isplativ potez budući da je vrlo delotvoran način reklamiranja.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *