Šta spada u luksuzne korporativne poklone?

Vreme praznika se bliži, a samim tim i intenzivnog razmišljanja o brojnim poklonima. Kada ste u sferi poslovanja, onda su pokloni skoro uvek prisutni, jer daju posebno draž svakom brendu kako bi se svi, od zaposlenih do saradnika i klijenata osećali posebno i ostajali uz vas. U poslovnom svetu već samo poklanjanje neke sitnice ili nečega vrednog, sasvim nevažno, čini da se oseća određeni, prijatni luksuz. Iz svih tih razloga su korporativni pokloni i te kako potrebni i zahtevaju posebnu pažnju u svom planiranju.

Pokloni poput agendi, hemijske olovke sa logom vašeg brenda, nekih sitnih i sličnih dodataka ne ubrajamo u ovu priču, jer sve to predstavlja reklamni materijal. Važno je da se bazirate na pravu poentu poklona, koji ima svoju vrednost, upotrebljivost van vašeg imena i brenda i da to bude poklon koji će stvoriti i ojačati postojeću vezu. Jednom rečju, to su luksuzni korporativni pokloni, ali ne moraju uvek da koštaju mnogo.

Korporativni pokloni sa gravurom

Personalizacija poklona je uvek pogodak, „pravo u metu“ kako bi se žargonski reklo. Gravura može da se iskoristiti za mnoge materijale i poklone, od nekih pločica, preko dekoraccije, do veoma upotrebljivih stvari. Ono što je daleko važnije jeste šta to korporativni poklon koji na sebi ima personalizovanu gravuru odaje svojim darivanjem. Briga, razmišljanje, posvećenost, bliskost… Kada uspete da kod svojih zaposlenih, redovnih saradnika, klijenata, ostavite takav utisak onda budite sigurni da više niste posmatrani kao biznis, kao posao i brend, već kao određena osoba prema kojoj se gaje lepa osećanja. A to onda čini jedan brend brendom i prodire mu put ka dugom trajanju i konstantnom napretku. Jedan od najčešćih luksuznih poklona sa gravurom su satovi.

Unikatni slatkiši i kolači

Danas postoje brojni brendovi koji se bave izradom jedinstvenih kolača i poslastica koje se pakuju na krajnje zanimljive načine. Poput prehodnog predloga, tako se i kolači mogu personalizovati ili pakovati u određenim kombinacijama prema nečijem ukusu. Kada se nađu kao korporativni pokloni na meniju jednog brenda, poslastice prave čuda. Ovo je sasvim sigurno poklon kojem se svi raduju, od 7 do 77 godine, bez ikakvog izuzeća. I onda kada neko ne jede, uvek ima ko hoće i želi, pa promašaj postaje nemoguć.

Vaučeri za kupovinu

Prethodni predlozi se više baziraju na jedinstvenosti i originalnosti. Verovatno ćete se i sami složiti da takvi korporativni pokloni veoma vrede i nose luksuz sa sobom. Ali, kada nemate drugu opciju, nemate vremena da pripremite poklone ili jednostavno zafali ideje, preorjentišite se na upotrebljivost i korisnost poklona. Poklon vaučeri se sve više pronalaze u okviru korporacijskih poklona, bez obzira na povod, kako za zaposlene, tako i za klijente, saradnike, partnere, a mogu se osmisliti u dva načina.

Ukoliko se već i sami bavite nekom vrstom proizvodnje ili prodaje, vaš poklon vaučer sasvim logično i treba da bude u vezi sa tim što nudite. To može da bude određen iznos novca za kupovinu vaše usluge ili proizvoda. S druge strane, ako nemate takvu vrstu biznisa, postoje vaučeri mnogih koji su savršeni za poklon nekome. Počev od kupovine u drogerijama, preko nekih robnih brendova, a vaučer može biti i za neko putovanje, hotel, masažu, tretman i tako dalje. Sveukupno pogledano, luksuz je kako god da se pokloni, zar ne?

 

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *