Kako je nastao najpoznatiji losion na svetu – losion P 50?

Ukoliko ste prethodnih meseci skrolovali po internetu, društvenim mrežama, nemoguće je bilo da vam promakne da negde ne vidite da je napisano P50 ili sa neko deli svoje utiske i svoja oduševljenja o losionu P50, koji osim oduševljenja, ima i jako zanimljiv naziv, sasvim neobičan od drugih koji su dostupni na tržištu. Međutim, iako se na našim prostorima u javnosti za njega saznalo u poslednjih nekoliko godina, ovaj losion je svetu poznat već oko 40 godina, od kada ujedno traje ogromna pomama za njim. Biologique Recherche, kao kompanija koja stoji iza njega, zapravo je mlađa od samog losiona, jer je on učinio da kompanija i brend nastanu.

Kako su nastali losion P50 i Biologique Recherche?

Pre oko 40 godina, bračni par Ivan i Žoset Aluš, pokrenuli su jednu laboratoriju za istraživanja i razvoj kozmetičkih proizvoda. Njihova namera je bilo da kroz ispitivanja i istraživanja oforme kozmetiku za profesionalnu upotrebu namenjenu svima onima koji su deo beauty industrije, ali koji nisu bili zadovoljni samom ponudom koja je na tržištu postojala. Na taj način, Ivan Aluš je došao do formulacije losiona P50, dok je njegova žena razvija tehniku njegovog korišćenja. Osim što je započela korišćenje, delila ga je svojim klijentima i prijateljima, a već prvi rezultati su pokazali da od samog losiona nastaje ozbiljan brend kojem će se verovati, a što je dokazao postojeći na tržištu svih ovih godina u istoj formulaciji i sa istim načinom primene.
Losion P50 svoje ime dobio je od engleske reči peeling i broja 50 koji označava potrebno vreme za proces obnove kože, čemu je zapravo i namenjen. Velika podrška i obožavanje od strane prvih korisnika, učinili su da Ivan i Žozet 1977. godine osnuju firmu pod imenom Biologique Recherche koja je danas dostigla svetsku slavu kao što je to postigao mali broj onih koji pripadaju kozmetičkoj industriji. Od nastanka pa do danas niko nije uspeo ni da prekopira , što samo potvrđuje vrhunski kvalitet ovog proizvoda. Biologique Recherche je od tada postao vodeći u svom poslu, što ga je održalo i u daljim decenijama.

Biologique Recherche danas

Porodični posao, kompaniju Biologique Recherche, danas vodi dr Filip Aluš, sin Ivana i Žozet, koji je stekao znanje i diplomu iz oblasti interne medicine, pa je stečena znanja usmerio na holistički pristup u nezi kože. Poslednjih 20 godina, otkad je dr Filip na čelu kompanije, ona beleži velike uspehe, koji su zasnovani kako na kliničkom pristupu u nezi kože, tako i u okviru striktnih pravila kod odabira sirovina za proizvodnju, jer se koriste čisti, gotovo sirovi sastojci za samu proizvodnju. Osim toga, Biologique Recherche je razvio posebne tehnike primene, načine i metode rada tokom tretmana, koji su učinili da oni budu još delotvorniji i voljeniji kod klijenata, ali poput formulacije losiona P50, tako se ni početak tretmana nije promenio, a to je upravo njegovo korišćenje. Danas je Biologique Recherche dostupan u preko 70 zemalja sveta, a salon koji se kod nas može pohvaliti saradnjom sa ovim brendom jeste Elegance Beauty Spa koji se nalazi u sklopu Beograda na vodi.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *